Reparationer

Følg nedenstående information for henholdsvis private og butikker:

Er du privat? …Sådan gør du hvis dit produkt skal repareres!

PRODUKTER KØBT INDENFOR 2 ÅR:

De første 2 år fra købsdatoen er alt reklamation/reparation et forhold mellem dig og den butik varen er købt i (fysisk butik, net butik, udenlands netbutik, osv.) – gå derfor altid tilbage til den butik, hvor du har købt produktet og så vil butikken håndtere din reparation, medbring kvittering eller stemplet garantibevis.

PRODUKTER MED UDVIDET GARANTI:

På visse produkter er der en udvidet garanti, herunder Leatherman tools (op til 25 år).

Henvend dig til butikken hvor du har købt produktet, og de vil håndtere din reparation. Hvis du ikke kan finde en butik, eller butikken er lukket, så kontakt os: Send email til reparation , og så kan vi henvise dig til nærmeste butik. (Bemærk: Isbrand Company A/S modtager som udgangspunkt ikke Leatherman reparationer fra private, men undtagelsesvis og efter forudgående aftale kan vi modtage Leatherman tools direkte fra privatforbrugere, dog kan vi kun returnere reparationer til firmaadresser.)

Med venlig hilsen
Isbrand Company A/S
reparation@isbrandcompany.dk

Er du butik? …Sådan gør du hvis et Leatherman produkt skal repareres!

1. Download, udskriv og udfyld reparationsformular her!

2. Pak produktet forsvarligt ind sammen med blanketten, og send til:
Isbrand Company A/S
Bøgeskovvej 7
3490 Kvistgård
Danmark
Att: Reparationsafdelingen

3. Varen repareres på vores autoriserede værksted. Afhængigt af hvilken model og skade der er tale om kan reparationstiden variere, mellem 1 og 21 dage før du modtager produktet retur med posten. Går der længere tid (f.eks. hvis produktet skal sendes til udlandet) vil vi underrette dig pr. e-mail.

4. Vi returnerer dit produkt med posten, og vedlægger relevant information om reparationen.